AMERIKANEKIN JARRAITZEN DUGU...

Cuando digo que es temporada de americanas, es que es temporada de americanas!!! Son cómodas, fáciles de llevar, y un placer para coserlas. Caerán más... 


Amerikanak josten jarraitzen dut. Politak eta komodoak dira eta josteko plazer bat dira. 

I keep sewing blazers non stop. They are nice and comfy, and definitely a pleasure to sew. 


 Hasieran Burdako amerikanaren patroi bat erosi nuen, baina ez zitzaidan batere gustatu, oso handia eta formarik gabekoa gelditzen zitzaidan. Orduan nere lehengusinak egin zidan patroi basea moldatu eta begira! 

I purchased a Burdastyle pattern to start with, but it really didn't fit me, I didn't like it at all. So, I decided to make my own pattern, adapting the base pattern my cousin made for me. 


Botoiak aspaldi erosi nituen. Txaketa ale batzuetan erabili ditut, baina ez naiz aspertzen, originalak dira eta denak ezberdinak. Pentagramak, bihotzak eta txoriak dituzte, denak kolore ezberdinetan. 

I got these buttons ages ago, I used them in different jackets, but I never get tired of them. They so original, and they are all different from each other. They have pentagrams, hearts and birds, and they all have different colours.


Besteetan bezala, forroa jarri diot, aurrealdeko piezetan kanpoko telarekin, besteetan soineko batetik sobran gelditu zitzaidan tela batekin. Maukak ez ditut forratu, ez gehiegi abultatzeko. 

I used the same fabric from the outside for the front pieces on the inside, and the left overs from a dress for the rest of the lining. Again, no lining in the arms, to avoid puffiness. 




Aspaldiko partez Mimi eta Eskuzegina-n parte hartzen dut. 


TELA /FABRIC : www.telas.es
PATROIA/PATTERN: neria/mine

Comentarios

Publicar un comentario

Entradas populares de este blog

JANDAL ;-)

REVERSIBLE WRAP TOP

MAXI KIWI